سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتمان مذهبی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • صفحه نخست
  • در پى اظهارات سید حسن نصرالله،
    موجى از وحشت و اضطراب سراسر اسرائیل را فرا گرفته است

    در پى اظهارات تهدید‌آمیز دبیرکل حزب‌الله لبنان مبنى بر گرفتن انتقام خون عماد مغنیه یکى از فرماندهان این جنبش موجى از وحشت و اضطراب تمامى مؤسسات رسمی، امنیتى و نظامى داخل و خارج رژیم صهیونیستى را فرا گرفته و این رژیم را به حال آماده‌باش کامل در آورده است.
    به گزارش خبرگزارى فارس به نقل از شبکه خبرى المنار، «ایاله حسون»، کارشناس مسایل سیاسى تلویزیون رژیم صهیونیستی، اعلام کرد، "ایهود اولمرت"، نخست‌وزیر این رژیم، با رئیس موساد، رئیس سازمان اطلاعاتى شاباک، وزیر دفاع و تمامى مسئولان سازمان‌هاى امنیتى خود درباره اظهارات سید حسن نصرالله گفتگو کرد.

    «امیر بار شالوم» کارشناس مسایل نظامى این تلویزیون نیز گفت: ارتش اسرائیل به انتشار نیروهاى هوایى و زمینى خود در سرتاسر مرزهاى شمالى اقدام کرده است. همچنین نیروهاى اورژانس، آتش‌نشانى و پلیس به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
    «یؤاف لیمور»، کارشناس مسایل نظامى ارتش رژیم اشغالگر قدس در این‌باره مى‌گوید: نگرانى واقعى اسرائیل از احتمال ربوده‌شدن یا ترور یکى از سران امنیتى یا نظامى اسرائیل به‌ وسیله حزب‌الله است. شخصیت‌هایى چون "موشى یعلون" و "آمنون شاحاک"، رؤساى ستاد ارتش و "شبطاى شابیط"، رئیس پیشین موساد و "یعقوب بیری" و "عامى ایالون"، رؤساى پیشین شاباک.
    "رؤوفن ارلیخ"، مدیر مرکز اطلاعات و تروریسم نیز در اینباره گفت: نصرالله زمان‌بندى مناسب، ابتکار عمل و زمان کافى را براى اجراى تهدیدهاى خود در اختیار دارد.
    با وجود این نگرانى‌ها «زیپتى لیونى»، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، با این گفته خود که «اسرائیلى‌ها به این‌ تهدیدات عادت کرده‌اند و توانسته‌اند با آن کنار بیایند» تلاش کرد این نگرانى‌ها را کاهش دهد.

    * * *

    روزنامه صهیونیستى یدیعوت‌آحارونوت:
    اسرائیلى‌ها از ترس انتقام حزب‌الله در وحشت به سر مى‌برند

    روزنامه صهیونیستى یدیعوت آحارونوت نوشت: همه اسرائیلى‌ها از سه روز پیش تا کنون و به‌ویژه پس از تهدیدات دیروز سید حسن‌نصرالله علیه اسرائیل، به علت ترس از واکنش حزب‌الله لبنان به ترور «عماد مغنیه» در ترس و وحشت به سر مى‌برند.
    به گزارش خبرگزارى فارس، روزنامه «یدیعوت‌آحارونوت» در شماره امروز خود با بیان اینکه حادثه عظیمى به زودى در منطقه به وقوع مى‌پیوندد، نوشت: این جمله، بیانگر احساسى است که دیپلمات‌هاى اسرائیل در خارج به خبرنگار این روزنامه گفته‌اند.
    به نوشته این روزنامه، یک دیپلمات بلندپایه اسرائیلى در خارج در این باره گفت: «ما دریافته‌ایم که به‌زودى اتفاق بزرگى مى‌افتد و بر همین اساس نیز باید براى یک حادثه جدى آماده باشیم.»
    یک دیپلمات اسرائیلى دیگر نیز در این باره تصریح کرد: «به هر حال براى انجام یک حادثه تصمیم‌هایى گرفته شده و عملیاتى علیه یکى از سفارت‌هاى اسرائیل در خارج انجام خواهد شد و مسأله، اکنون تنها مسأله وقت است.»
    یدیعوت‌آحارونوت مى‌افزاید: قطعاً انتقامى از سوى حزب‌الله انجام خواهد گرفت و اسرائیلى‌ها خواهان قدرتى براى مقابله با این انتقام‌جویى هستند.»
    این روزنامه به نقل از تحلیل‌گران صهیونیستى مى‌افزاید: «هیچ چیز جلودار انتقام حزب‌الله نخواهد شد زیرا ترور مغنیه و حذف فیزیکى وى، هدف ارزشمندى بود.»

    * * *

    در پى اعلام جنگ فرامرزى حزب‌الله با رژیم صهیونیستى،
    آمریکا به نهادهاى یهودى درباره حملات احتمالى هشدار داد

    آمریکا در پى سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان و اعلام جنگ فرامرزى با اسرائیل، به گروه‌ها و مؤسسات یهودى در 115 شهر خود اعلام خطر کرد و درباره حملات احتمالى هشدار داد.
    به گزارش خبرگزارى فارس به نقل از روزنامه اماراتى «الخلیج»، مقامات بلندپایه آمریکا با هشدار به جمعیت‌ها، گروه‌ها و سازمان‌هاى یهودى موجود در 115 شهر آمریکا و دیگر نقاط آن، اعلام کردند در پى سخنان "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان ممکن است اقدامات خطرناک علیه آنان افزایش یابد.
    این مقامات با اعلام هشدار، از این مؤسسات خواستند در حالت احتیاط و آماده‌باش قرار بگیرند.
    دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.‌بی.‌آی) در پى این هشدار اعلام کرد، حالت آماده‌باش صورت گرفته و دستورات لازم به گروه‌ها و واحدهاى مبارزه با تروریسم اعلام شده است تا در 115 شهر آمریکا امنیت سازمان‌هاى یهودى و اعضاى آن تأمین شود.
    بنا بر این گزارش کارشناسان آمریکایى معتقدند این آماده‌باش در پى اعلام جنگ فرامرزى نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان صورت مى‌گیرد.
    سید حسن نصرالله در مراسم تشییع پیکر «عماد مغنیه» یکى از فرماندهان ارشد نظامى حزب‌الله لبنان که سه‌شنبه در انفجار خودرویى در دمشق پایتخت سوریه به شهادت رسید، با اعلام اینکه اسرائیل با این ترور جنگ فرامرزى را آغاز نمود، تهدید کرد در پاسخ به این ترور و جنگ فرامرزى اسرائیل حزب‌الله نیز جنگ فرامرزى و طولانى خود را با اسرائیل آغاز خواهد کرد.
    در پى اعلام این امر، نیروهاى رژیم‌صهیونیستى نیز در بخش‌هاى مختلف به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند.


    اخبار مرتبط:

    ـ پیام رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمى خامنه‌اى به سید حسن نصرالله
    ـ ترجمه فارسى سخنرانى سید حسن نصر الله
    ـ متن کامل سخنرانى سید حسن نصر الله (سایت المنار)
    لینک دانلود فیلم سخنرانى ، لینک دانلود فایل صوتى سخنرانى
    ـ گزارش تصویرى تشییع پیکر شهید مغنیه:
    بخش اول ، بخش دوم ، گزارش تصویرى شبکه العالم
    ـ زندگى‌نامه شهید مغنیه
    ـ ترور مغنیه رژیم غاصب صهیونیستى را در تنگناى بیشترى قرار خواهد داد
    ـ تأثیر شهادت عماد مغنیه بر تحولات آتى منطقه (تحلیل)
    ـ اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستى از ترور شهید مغنیه
    ـ نگاهی به واکنش مطبوعات رژیم صهیونیستی به ترور شهید مغنیه
    ـ مادر شهیدان مغنیه: کاش فرزندان بیشترى براى فدا کردن در راه مقاومت داشتم
    ـ جانشین «عماد مغنیه» تعیین شد
    ـ عماد مغنیه طى سال‌ها اقدام به کادرسازى کرده بود
    ـ الاهرام مصر: دست‌هاى پنهانى درصدد ناامن‌کردن لبنان است
    ـ رژیم صهیونیستی تعادل سیاسی خود را از دست داده است
    ـ پژوهش سرّى ارتش آمریکا درباره توان نظامى حزب الله
    ـ هیچ نیرویى در منطقه توانایى مقابله با حزب‌الله را ندارد
    ـ تصمیم اسراییل به اعلام مرگ دونظامی اسیرخود
    ـ اشتباه استراتژیک تل‌آویو و ناامنی جدید نظامیان اسرائیل در 3 قاره
    ـ صفحات زندگی مغنیه تا سال‌ها بسته می‌ماند
    ـ مبارزه‌ای که آغاز شده است
    ـ با یاد آن مجاهد



    حق‌شناس ::: شنبه 86/11/27::: ساعت 6:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشتهاى وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 46
    کل بازدید :356173

    >>اوقات شرعی <<

    >> معرفى <<
    گفتمان مذهبی
    مدیر وبلاگ : حق‌شناس[100]
    نویسندگان وبلاگ :
    حبیب[8]


    >> پیوندهای روزانه <<

    >> لوگوى وبلاگ <<
    گفتمان مذهبی

    >> یادداشتهاى قبلى <<

    >> سایتهاى مفید <<

    >> لینک دوستان <<

    >>اشتراک در خبرنامه<<