سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتمان مذهبی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • صفحه نخست
  • آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی، بیگانگان و سیاست‌های آنان را محرک اصلی برای فعالیت این فرقه عنوان کرد و گفت: نیرو وآیت الله صافی قوت آنها ظاهرى و تنها در سایه حمایت بیگانگان است.
    >وی با بیان اینکه شیعه مکتب احقاق حق است گفت: تقابل با شیعه از اول ظهور این مکتب وجود داشته است.
    صافی گلپایگانی اظهار کرد: باید کسانی باشند که مرزهای اعتقادی دانشجویان را در برابر حملات و هجمه‌های اعتقادی دشمنان حفظ کنند.
    وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های دشمنان در خشن جلوه دادن اسلام گفت: دشمنان به نام اسلام، زن و مرد و کودک مسلمان را در کشورهای مختلف از جمله افغانستان و فلسطین و عراق می‌کشند و حتی دیگران را نیز به همراهی با خود تشویق می‌کنند.
    این مرجع تقلید با بیان این که شیعه آبروی اسلام است گفت: مکتب تشیع و اهل بیت (ع) ظرفیت‌ها و نقاط قوت فراوانی دارد و همین امر سبب پابرجایی و ایستادگی آن در برابر دشمنان شده است.

    صافی گلپایگانی با اشاره به سیاست امویان گفت: در آن زمان کتاب‌ها بر اساس سیاست معاویه و امرای بعد از آن نگاشته می‌شد. با این وجود مکتب اهل بیت (ع) با پایداری خود سبب شد همه این فعالیت‌ها تحت‌الشعاع قرار بگیرد و آنان در مقابل مکتب غنی اسلام و اهل بیت (ع) درمانند.
    صافی گلپایگانی به شبهات مطروحه از سوی دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: کسانی باید باشند که در این مسیر گام بردارند و دفع شبهات کنند.
    وی افزود: باید روحانی تربیت کرده تا بتوانند با عرض اندام در برابر دشمنان وجود حقیقی دین را عرضه دارند که این مساله با تمهیدات و عنایات الهی و توجه حضرت ولی عصر (عج) آسان و امکان‌پذیر خواهد بود.
    صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: ما از نظر علمی چیزی کم نداریم؛ کتاب‌ها، روایات و احادیث زیادی در حقانیت شیعه و اهل بیت (ع) وجود دارد که اگر کسی اهل انصاف باشد مطالعه دو مورد از این احادیث برای اثبات حقانیت شیعه کافی است.
    وی با بر شمردن کتبی چون نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیگر کتب نگاشته شده توسط علما در باب حقانیت امام علی (ع) و تشیع گفت: همه اینها نشان‌دهنده حقانیت واقعی مکتب تشیع و علی(ع) است.
    صافی گلپایگانی افزود: در دانشگاه و اماکن مورد هدف دشمنان باید کارهای ویژه‌ای صورت پذیرد و در مقابل آنها ایستاد و شبهات را از میان برداشت.
    وی به خطبه حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: این خطبه از جمله وسایل هدایت به سمت اهل بیت (ع) و شیعه است و باید همه فضایل و علومی که داریم استفاده کرده و به دنیا عرضه کنیم.

    منبع: خبرگزارى اهل بیت (ع)



    حق‌شناس ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 4:31 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشتهاى وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 22
    کل بازدید :356117

    >>اوقات شرعی <<

    >> معرفى <<
    گفتمان مذهبی
    مدیر وبلاگ : حق‌شناس[100]
    نویسندگان وبلاگ :
    حبیب[8]


    >> پیوندهای روزانه <<

    >> لوگوى وبلاگ <<
    گفتمان مذهبی

    >> یادداشتهاى قبلى <<

    >> سایتهاى مفید <<

    >> لینک دوستان <<

    >>اشتراک در خبرنامه<<