سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتمان مذهبی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • صفحه نخست
  • مولوى عبدالحمید خودش را هم‌شأن پیامبر دانسته! و مناظره را رد کرد

     پس از گذشت چند روز از دعوت به مناظره مولوی عبدالحمید توسط دکتر حسینی قزوینی، حوزه دارالعلوم زاهدان از ردّ این مناظره از سوی امام جماعت مسجد مکی زاهدان خبر داد.
     
    مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان دعوت به مناظره از سوی دکتر حسینی قزوینی را رد کرد.

    به گزارش شیعه نیوز، در پی انتشار خبر اعتراض شدید مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان نسبت به شبکه سوم سیما، دکتر سید محمد حسینی قزوینی روز جمعه 27 مهرماه آمادگی خود را جهت مناظره با ایشان بدون هیچ پیش شرطی اعلام کرد.

    دکتر حسینی قزوینی، عضو هیأت علمی و رئیس بخش حدیث دانشگاه بین المللی آل البیت علیهم السلام، استاد حوزه علمیه قم در سطوح عالی و مسئول مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) می باشد که در اطلاعیه ای که در شیعه نیوز منتشر گشت، آمادگی خود را برای مناظره با عبدالحمید اعلام کرده بود.

    پس از گذشت چند روز از دعوت به مناظره عبدالحمید توسط دکتر حسینی قزوینی، حوزه دارالعلوم زاهدان از رد این مناظره از سوی امام جماعت مسجد مکی زاهدان خبر داد.

    بنابر این گزارش، این حوزه به علت آنچه که شخصیت شناخته شده و جهانی عبدالحمید خوانده و همچنین پرهیز از بحث، جدل و مناقشاتی که در مناظره ها رخ می دهد، میدان مناظره را برای شخص عبدالحمید مناسب ندیده و آورده است: «اگر آقای دکتر قزوینی آمادگی مباهله داشته باشد، ایشان جهت مباهله آمادگی کامل خود را اعلام می‌دارند.»

    به گزارش شیعه نیوز، حوزه دارالعلوم زاهدان در ادامه می افزاید: «این در واقع روش حضرت رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌سلم و بزرگان دین است. آن حضرت صلی‌الله‌علیه‌و‌سلم نیز دعوت به مناظره شدند اما پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌سلم خواستار مباهله شدند.»


    منبع خبر: شیعه نیوز


    حق‌شناس ::: چهارشنبه 86/8/2::: ساعت 4:52 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشتهاى وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 18
    کل بازدید :355769

    >>اوقات شرعی <<

    >> معرفى <<
    گفتمان مذهبی
    مدیر وبلاگ : حق‌شناس[100]
    نویسندگان وبلاگ :
    حبیب[8]


    >> پیوندهای روزانه <<

    >> لوگوى وبلاگ <<
    گفتمان مذهبی

    >> یادداشتهاى قبلى <<

    >> سایتهاى مفید <<

    >> لینک دوستان <<

    >>اشتراک در خبرنامه<<