• وبلاگ : گفتمان مذهبي
  • يادداشت : پاسخى بر سخنان و ادعاهاى مولوى خيرشاهى
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام دوست که هر چه هست از اوست

    ميلاد با سعادت پرستار کربلا حضرت زينب (س) را بر همه مسلمانان جهان و شيعيان حصوصا حضرتعالي تبريک عرض ميکنم.

    افتخار دارد که به اطلاع محضر شريفتان برسانم که وب سايت اسلام در اروپا ، باعنايت و لطف مولاي همه بندگان منتظر حضرت مهدي (عج ) يکساله شد.

    اين امر ميسر نبود جز با لطف و عنايت و حمايتهاي معنوي و دلگرامي مخاطبين گرامي منجمله حضرتعالي که در قالب ايميل و کامنتهاي ارزشمند که نشان از لطف سرشارتان داشت.

    در اين يکسال به استحضار مي رساند که با ???? پست خبري ، ??? کامنت مخاطبين ، ?? ويژه نامه و مقاله در خدمت بيش از ????? مخاطب و ?? عضو خبر نامه وب سايت بودم.

    لذا جا دارد از تک تک دوستان و مخاطبين گراميم و همچنين حضرتعالي تشکر نموده و اعلام کنم همچنان چشم براه نقطه نظرات ارزشمندتان هستم.

    حال با افتخار به استحضار حضرتعالي ميرسانم که به مناسبت ميلاد با سعادت عقيله بني هاشم صفحه انگليسي وب سايت اسلام در اروپا را راه اندازي و افتتاح ميشود.

    آدرس وب سايت اسلام در اروپاي انگليسي : http://www.islamineurope.ir/en

    با سلام لوگوي شما را در سايتم گذاشتم

    خوشحال ميشم اگه شما هم لينكم كنيد .

    يا علي

    اللهم صل علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    اجرکم عند الله

    التماس دعا

    يا علي مولا

    سلام دوست من - 
    من مصطفي عرب عامري هستم . 
    يکي از افراد مزاحم وبلاگي را شبيه به وبلاگ قبلي بنده در پارسي بلاگ درست کرده و با نوشتن جملات متفرقه و دزدي و تمسخر ديگر شعرا خودش را به نام من جا زده . که در وبلاگ شما لينک داره (mairan.parsiblog.com) 
    بنده به اين وسليه به شما دوست عزيز اعلام مي کنم که من ، مصطفي عرب عامري تنها يک وب سايت دارم و اون هم (www.koocheh.org) مي باشد . و هيچ گونه سايت يا وبلاگ ديگري به جز اين دامنه و يا زير دامنه هاي آن مربوط به من نمي باشد . با تشکر از همکاري شما ، راستي در صورتي که تمايل به تبادل لينک بوديد با مراجعه به سايت بنده و رجوع به بخش تبادل لينک مي توانيد با هم ارتباطي داشته باشيم . با تشکر فراوان از همکاري شما 

    يا حق 


    مصطفي عرب عامري 
    1387/10/25

    با سلام و عرض تسليت بمناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع)

    وبلاگتون جالب و ارزشمنده و اميدوارم كه همواره موفق و مويد و در راه راست باشيد . بنده مدير لينک باکس ايرانيان هستم . اين لينک باکس به منظور ارائه خدمت به سايتها و وبلاگهاي ارزشي و مفيد طراحي و آماده شده. ضمناً با اين لينک باکس ميتونيد آمار بازديدهاتون رو افزايش بديد و لسيتي از سايتها و وبلاگهاي مفيد و ارزشي رو همواره تو وبلاگتون داشته باشيد. در صورتي که مايل به اظافه شدن لينک خود به اين لينک باکس باشيد ابتدا کد لينک باکس رو از آدرس زير دريافت کنيد و به وبلاگتون اضافه کنيد و سپس به بنده هم اطلاع بديد تا لينک شما رو اضافه کنم .

    لينک باکس ايرانيان : http://iranbestsite.blogfa.com

    با تشكر و احترام

    با سلام و عرض تسليت بمناسبت فرا رسيدن ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله (ع)

    وبلاگتون جالب و ارزشمنده و اميدوارم كه همواره موفق و مويد و در راه راست باشيد . بنده هم با اخبار و مطالبي پيرامون غزه بروزم و خوشحال مي شم اگه يه سري هم به وبلاگ خبري بنده بزنيدو بنده رو از نظرات سازندتون محروم نکنيد . اگر مايل به تبادل لينك باشيد منو با عنوان (جهان ارتباطات) و به آدرس http://fshosani.blogfa.com/ لينك كنيد و به منم خبر بديد تا شما رو لينك كنم .
    ضمناً لينک باکس ايرانيان رو هم بهتون معرفي مي کنم با اين لينک باکس ميتونيد آمار بازديدهاتون رو افزايش بديد.

    لينک باکس ايرانيان : http://iranbestsite.blogfa.com
    با تشكر و احترام

    سلام

    خيلي عالي است

    خداوند ريشه ي كساني كه ميخواهند به اسم دفاع از اهل سنت پاي وهابيت سفاك و خشك مغز را در ايران باز كنند و با اختلاف افكني بين مسلمين دشمنانشان را دلشاد كنند بكند

    از امثال ايشان انتظاري غير از بي ادبي و هتاكي نيست . تعجب اين است كه بعضي از كساني كه خود را بزرگ اهل سنت مي دانند وتا بحثي مي شود گوش عالم را كر مي كنند كه مابراي انقلاب زحمت كشيديم و شهيد داديم و..... در مقابل چنين هتاكي ها يي به اسلام و بزرگان انقلاب و خصوصا مذهب رسمي كشور تنها سكوت مي كنند!!!

    + حسن 

    اين جواب دادن شما مانند اين است كه شيري در قفس باشد و روباه در بيرون از قفس به تحرك درآمده و در مقابل شير عرض اندام نمايد.

    اگر واقعا مي/خواهيد مسايل مذهبي با منطق حل بشود ژس چرا زندان و بازداشت و ؟!!.

    پاسخ


    ما هميشه طرفدار بحث منطقى و علمى هستيم و بحمدالله مكتب اهل بيت(عليهم‌السلام) هميشه پيشتاز روشنگرى بوده و خواهد بود
    البته به زندان افتادن هيچ كس خوشايندمان نيست ولى طبعاً قانون نسبت به همه يكسان است و عنوان و شهرت ـ واقعى يا ساختگى ـ مانع مجازات خاطيان نخواهد بود.
    قاعدتاً زندانى شدن شخص مورد نظر شما هم بخاطر برخى سخنان مجرمانه وى ـ كه بسيار گستاخانه‌تر از مطالب پاسخ داده شده بوده ـ و كارهاى تفرقه‌افكنانه ديگر يوده است.

    با اجازه ي شما بنده هم از اين مطلب در وبلاگم استفاده مي كنم

    التماس دعا

    با عرض سلام

    البته اين جور بحث ها كه به خاطر تند روي عده اي پيش مي آيد نبايد دست آويزي جهت نفاق و دودستگي باشد.

    موفق باشيد.

    در راه اين هدف مقدس اميدوارم خسته نباشيد