سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتمان مذهبی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • صفحه نخست
  • وزارت امر به معروف و نهی از منکر و پلیس عربستان با تحریک وهابیون اقدام به توهین به شیعیان حاضر در اماکن مقدس این کشور می‌کنند و چندی است نیز برخى طلبه‌هاى وهابى افغانى که به زبان فارسی نیز تسلط دارند در قبرستان بقیع به توهین به زائران ایرانى و شیعی می‌پردازند.
    به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل «جهان» از مدینه، سختگیری‌ها و توهین‌ها علیه شیعیان در برخی اماکن مقدس عربستان در حالی صورت می پذیرد که ناهماهنگی میان پلیس عربستان که زیر نظر وزارت کشور قرار دارد و عوامل وزارت امر به معروف و نهی از منکر که زیر نظر علمای وهابی قرار دارد، کاملاً مشهود است.
    این گزارش می افزاید: تمامی برخوردهای صورت گرفته با شیعیان ایرانی و عراقی از سوی عوامل وزارت امر به معروف و نهی از منکر صورت می‌پذیرد.
    بنابراین گزارش حضور برخی طلبه‌هاى وهابى افغانى که به زبان فارسی تسلط کامل دارند در قبرستان بقیع و توهین به زائران ایرانی از دیگر سختگیرى‌هایى است که امسال تشدید شده است. گفتنی است پس از روی کار آمدن ملک عبدالله، شیعیان عربستان با وی بیعت کردند و در چند سال گذشته شیعیان عربستان و مدینه از آزادی نسبی برخوردار بودند به گونه‌اى که توانستند پس از سال‌ها حسینیه فاطمة الزهرا را در مدینه بازسازی کنند و هر شب میزبان عده کثیری از زائران ایرانی و شیعی باشند.



    حق‌شناس ::: سه شنبه 87/1/20::: ساعت 5:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشتهاى وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 52
    کل بازدید :356217

    >>اوقات شرعی <<

    >> معرفى <<
    گفتمان مذهبی
    مدیر وبلاگ : حق‌شناس[100]
    نویسندگان وبلاگ :
    حبیب[8]


    >> پیوندهای روزانه <<

    >> لوگوى وبلاگ <<
    گفتمان مذهبی

    >> یادداشتهاى قبلى <<

    >> سایتهاى مفید <<

    >> لینک دوستان <<

    >>اشتراک در خبرنامه<<