سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتمان مذهبی
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • صفحه نخست
  • طلاب و دانشجویان در سومین همایش از سلسله نشستهای طلوع ویژه تشرف یافتگان به مذهب شیعه با سیر تشرّف دکتر علی الشیخ از مسیحیت به مذهب تشیع آشنا شدند.

    ظهر امروز در بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی کتاب دکتر علی الشیخ نویسنده و محقق عراقی که از مسیحیت به اسلام تشرف یافته بود با عنوان «تولدی نو» بازخوانی شد.
    این نویسنده عراقی با بیان اینکه اسلام دینی کاملا عقلانی و بر پایه باورهای اصیل انسانی است گفت: غرب از نفوذ معنوی دین اسلام به دلهای مردم دنیا به ویژه مسیحیان هراس دارد.
    وی ادامه داد: آنها از روش های تبلیغی مختلفی بر علیه اسلام و مسلمانان استفاده می کنند تا چهره این دین انسانی را خشن و غیر عقلانی جلوه دهند.
    دکتر علی الشیخ خاطر نشان کرد: برخی از عقاید در دین مسیحیت تحریف شده است که مبنای عقلانی و منطقی ندارد و جالب اینکه آنها مدعی غیر عقلانی بودن اسلام هستند.
    وی با تاکید بر اینکه امروز فضای مناظره و میز مذاکره برای گفتگوی ادیان در دنیا باز است، گفت: آنها که به اسلام وصله غیر عقلانی بودن را می زنند زیرا فضای مذاکره منطقی را با توهین و هیاهو مسموم می کنند.
    در این نشست یک کارشناس ادیان در حوزه علمیه قم با اشاره به دسیسه های دشمنان اسلام که از ساختن گروهک تروریستی القاعده تا فیلم موهون فتنه ادامه یافته است، گفت: جریان نفوذی اسلام در میان مسیحیان موجب وحشت سران و سیاستمدارن غربی شده است.
    حجت الاسلام محمد کاشانی با ارائه آماری از رشد گرایش مسیحیان به دین اسلام تصریح کرد: در حال حاضر 75 میلیون مسلمان در قاره اروپا زندگی می کنند و این برای غرب زنگ خطر است.
    وی در خصوص فیلم موهون فتنه عنوان کرد: در این فیلم نسبت به رشد سریع دین اسلام در هلند هشدار داده شده است زیرا طبق آمار اعلام شده در سال 2004 بیش از 944 هزار نفر در هلند به اسلام گرایش داشته اند.
    سلسله نشستهای طلوع ویژه مستبصرین زیر نظر معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بازخوانی کتاب تشرف یافتگان به دین اسلام در حرم رضوی برگزار می شود.

    مأخذ: سایت آستان قدس رضوى



    حق‌شناس ::: شنبه 87/2/21::: ساعت 5:50 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    لیست کل یادداشتهاى وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 26
    کل بازدید :356499

    >>اوقات شرعی <<

    >> معرفى <<
    گفتمان مذهبی
    مدیر وبلاگ : حق‌شناس[100]
    نویسندگان وبلاگ :
    حبیب[8]


    >> پیوندهای روزانه <<

    >> لوگوى وبلاگ <<
    گفتمان مذهبی

    >> یادداشتهاى قبلى <<

    >> سایتهاى مفید <<

    >> لینک دوستان <<

    >>اشتراک در خبرنامه<<